PROGRAMACIÓ, ROBÒTICA I TECNOLOGIA

(P5 a 2n)

Objectiu:Assolir el pensament computacional de forma lúdica i despertar inquietuds per diferents vessants tecnològiques, com ara el disseny 3D, la robòtica i la programació.

  • Els alumnes realitzen de la mà de docents tècnics un itinerari STEAM complert. Cada trimestre treballem una habilitat diferent: 
    • Programació de videojocs en Scratch Junior i programació de circuits en lightbot
    • Disseny i impressió 3D
    • Realitat augmentada AR i robòtica educativa
  • El curs els inclou una figureta 3D entregable dels dissenys que realitzen a classe i accés a tots els cursos de Scratch School per poder aprofundir en la matèria. La acadèmia online va rebre premi a millor Startup tecnològica als Open Awards 2017.

(3r a 6è)

Objectiu: Assolir el pensament computacional de forma lúdica i creativa experimentant amb vàries tecnologies diferents, com ara el disseny 3D, la robòtica i la programació.

  • Els alumnes realitzen de la mà de docents tècnics un itinerari STEAM complert. Cada trimestre treballem una habilitat diferent: 
    • Programació de videojocs en Scratch i accés a Scratch School
    • Disseny i impressió 3D
    • Robòtica educativa
  • El curs els inclou una figureta 3D entregable dels dissenys que realitzen a classe i accés a tots els cursos de Scratch School per poder aprofundir en la matèria. La acadèmia online va rebre premi a millor Startup tecnològica als Open Awards 2017.

Al següent link podeu veure l’explicació de l’extraescolar de programació, tecnologia i robòtica:
Veure vídeo informatiu

Aquesta activitat, per la despesa que li comporta a l’empresa que la realitza en material molt especialitzat, té un cost de matrícula de 45€ anuals, aquests es pagarien amb el primer rebut.